آیا ممکن است به زندگی با کیفیت برای بیماران با کراتینین 8.1؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است به زندگی با کیفیت برای بیماران با کراتینین 8.1؟

آیا ممکن است به زندگی با کیفیت برای بیماران با کراتینین 8.1؟ کراتینین 8.1 به معنای مردم در حال حاضر وارد مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی (CKD)، برخی بیماران دیالیزی گرفته شده بود، و برخی از آنها مبارزه با این بیماری طب سنتی چینی (TCM). بنابراین اجازه دهید راه های MTC حساب کند.

کراتینین ارائه بیمار در مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) و یا احتمالا اورمی هستند. مردم مجبور به انجام دیالیز به دلیل عملکرد کلیه نمی تواند تامین کند. از آن زمان، سموم انباشته شده در puden خون به سرعت حذف خواهد شد. خطر ابتلا به دیالیز نگران نباشید. در غیر این صورت، آن را به عنوان دیالیز، علایم شدید و یا عوارض، عوارض، فشار خون پایین ممکن است رخ دهد از عوارض شایع است پیشرفت. علاوه بر این، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، رنگ زرد کم رنگ، و غیره

به زندگی با کیفیت بالا، بیشتر بیماران دوست ندارند به انجام دیالیز، آنها انتظار دارند که چند درمان سیستماتیک است که می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی وجود دارد. البته، درمان سیستماتیک باید به طور طبیعی. به این هدف. طب سنتی چینی امید می دهد.

همانطور که همه ما می دانیم، طب سنتی چینی دارای انواع مختلفی از روش های پزشکی برای انواع این بیماری است. البته، به طوری که می توان آن را بیماران با کراتینین 8.1 کمک کند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان موثر MTC، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های رایج در طب سنتی چینی است. آن را با چینی حمام دارو پا دهان و طب چینی مختصات. این سری درمان می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و تعمیر ریشه به تدریج آسیب کلیوی. در آن صورت، کراتینین 8.1 می تواند با طبیعت را کاهش داد. با این حال، آنها مناسب برای همه بیماران نیست. بسته به شرایط بیماری، ما را به برنامه منحصر به فرد است.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: